دانلود Macrorit Partition Expert 7.2.0 – نرم افزار پارتیشن بندی

دانلود Macrorit Disk Partition Expert 3.9.0 Unlimited Edition + Portable - نرم افزار پارتیشن بندی

 

دانلود Macrorit Partition Expert

| نرم افزار پارتیشن بندی |

 

Macrorit Partition Expert 7.2.0 All Edition WinPE نام یک ابزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه پارتیشن بندی فضای هارد دیسک شماست. در گذشته پارتیشن بندی هارد دیسک های کامپیوتری ، در فضای نصب ویندوز صورت می گرفت و بدین ترتیب ضمن هر پارتیشن بندی ، کلیه اطلاعات اشخاص در هارد دیسک از بین میرفت. بسیاری از افراد در آن دوران اطلاعات بسیار مهم خود را ناخواسته از دست دادند و یا عده ای در بهترین شرایط مجبور به تهیه نسخه های پشتیبان شدند. امروزه نرم افزارهای پارتیشن بندی سنت قدیمی را از میان برده و کاربر را قادر می سازد در فضایی امن بتواند هارد دیسک خود را بدون مشکلات از دست رفتن اطلاعات و یا حتی فرمت شدن هارد دیسک پارتیشن بندی کند !

Macrorit Disk Partition Expert نام نرم افزاری است که می تواند هارد دیسک شما را در یک محیط گرافیکی با ساده ترین وظایف ، پارتیشن بندی کند. به کمک این نرم افزار می تواند لیبل هریک از درایوها را تغییر دهید ، از حجم یک درایو قرض گرفته به یک درایو دیگر اضافه کند ، فضای خالی یک دراو را افزایش دهید و یا حتی تعداد درایوهای خود را افزایش یا کاهش دهید ! این نرم افزار شما را قادر می سازد تمامی عملیات مربوط به کار با پارتیشن ها را در فضایی بسیار امن در محیط سیستم عامل های ویندوز 10/8/8.1/7 به سادگی انجام دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Macrorit Partition Expert را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Macrorit Disk Partition Expert :

– امکان گسترش حجم سریع درایوهای NTFS در ویندوز ویستا به بعد

– امکان گسترش حجم درایوها بدون ناز به ری استارت !

– امکان چسباندن چندین پارتیشن به هم و ایجاد یک درایو بزرگ

– آپگرید رابط کاربری متناسب با محیط Windows 8 / Office 2013

– امکان تبدیل MBR به GPT بدون از دست رفتن اطلاعات

– امکان تبدیل سریع فرمت های Primary به Logical

– امکان تبدیل فرمت های NTFS و FAT32

– قابلیت تغییر سایز پارتیشن ها

– قابلیت تغییر لیبل درایوها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10/501/4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR