دانلود Outerspace BluffTitler 12.0.0.7 – نرم افزار طراحی متون 3 بعدی

دانلود Outerspace BluffTitler 12.0.0.7 - نرم افزار طراحی متون 3 بعدی

 

دانلود Outerspace BluffTitler

| نرم افزار طراحی متون 3 بعدی |

 

Outerspace BluffTitler 12.0.0.7 نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم جهت ساخت و بازی با ایده ها و اثرات هنری 3 بعدی شماست. آیا دوست دارید اعضای خانواده ، دوستاو و آشنایان خود را با مقدمه ای خارق العاده از فیلم ها شگفت زده کنید؟ اگر چنین است ممکن است در اولین گزینه به فکر استفاده از نرم افزارهای طراحی انیمیشن های 3 بعدی بیوفتید ، اما واقعیت این است که استفاده از اینگونه نرم افزارها نیازمند دانش مربوطه و طی مراحلی پیچیده است. BluffTitler این کار را ساده می کند تا شما بتوانید با روشی اسان و سریع ، اثراتی فوق العاده را به عنوان جلوه های ویژه به فیلم های خود اضافه کنید.

BluffTitler قادر است در سریع ترین زمان ممکن امکان طراحی فوق العاده متون سه بعدی را به شما بدهد تا بتوانید در ادامه سریعاً از آنان در قالب فرمت های ویدیویی خروجی تهیه کنید. Outerspace BluffTitler مجموعه ای حرفه ای از تمپلیت های آماده را داراست که می توانید از آنان در الهام گیری طرح های خود استفاده کنید. شما می توانید از متون طراحی شده در عناوین مورد نظر خود و یا سیار محیط های گرافیکی استفاده مجدد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Outerspace BluffTitler را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Outerspace BluffTitler :

– امکان طراحی حرفه ای متون 3 بعدی

– قابلیت تهیه متون 3 بعدی متحرک

– امکان استفاده مجدد از فایل های خروجی در نرم افزارهای گرافیکی

– دارا بودن نمونه های بسیار زیبا برای الهام گیری در طرح ها

– دارا بودن مجموعه عظیم از افکت ها و فیلترها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR