دانلود بازی Rack N Ruin برای PC

دانلود بازی Rack N Ruin برای PC

 

دانلود بازی Rack N Ruin برای کامپیوتر

| بازی شیاطین Rack و Ruin |

| نسخه PLAZA |

 

Rack N Ruin بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Racknruingame ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Rack N Ruin یک بازی شوتر در سبک های محبوب کلاسیک است ، کنترل Rack را بر عهده بگیرید ، یک موجود شیطانی و جادوگر که علاقه بسیاری برای جنگ و نابودی دشمنان دارد ؛ شما در این بازی در جای جای نقاط مختلف جهان منظاری شگفت انگیز و پر از سحر و جادو را تجربه خواهید کرد. Rack می تواند دنیای زیبا را تبدیل به جهنمی تاریک کند ؛ در این میان بسیاری از انسان های خوب به مقابله به او می پردازند تا از اقدامات شیطانی او جلوگیری کنند.

مبارزات خشن و سرعت بالای نبردها در Rack N Ruin ، یک ژانر اکشن بسیار منحصر به فرد را پدید آورده است. در جای جای این جهان می توانید به کاوش و جستجو مشغول باشید و رمز و رازهای نهفته در آن را کشف کنید ، در این بازی تعداد بسیاری از سلاح ها و سحر و جادوها وجود دارند که پلیرها می توانند از آنان در نبردهای خود استفاده کنند. Rack در این بازی به عنوان موجودی شیطانی یک تفاوت با اربابان نفرین شده خود دارد ، آن هم این است که جهان های مختلف را منفجر و نابود می کند و سپس به سراغ جهانی دیگر می رود. به Rack یک شانس دیگر داده شده است تا بتواند جهان را پیش از شروع آخر الزمان به تسخیر درآورد. هم اکنون می توانید بازی Rack N Ruin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rack1 Rack2

 

Rack3 Rack4



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

 Windows XP SP3, 7, 8.1, 10
Processor: CPU-Pentium 4 With SSE2 Instruction Set Support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 Supported Video card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 927 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR