دانلود بازی کم حجم TinyKeep برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم TinyKeep برای کامپیوتر

 

دانلود بازی TinyKeep برای کامپیوتر

| بازی آزادی از زندان مرموز |

 

TinyKeep بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Phigames ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در TinyKeep پلیرها در نقش زندانی هایی بازی می کنند که در یک سیاه چاله ی دوردست و عمیق رها شده و به فرامشوی سپرده شده اند ، یک روز که از خواب بیدار می شوند به طرز رازآلودی خود را آزد شده می یابند ! نجات دهنده این زندانی ها را نی متوان در جایی دید ، اما هرآنچه هست درب های شکسته و قفل های از بین رفته زندان ها است که عطر و بوی آزادی را به زندانی ها بخشیده است. تنها چیزهایی که برای زندانی ها باقی مانده یک فانوس و یک نامه اسرارآمیز است.

در این مسیر آزادی ، هیولاها را به تله ها هدایت کنید و آنان را به دام بیندازید ؛ مشعل ها را روشن کنید و تمامی سیاه چاله را به آتش بکشید ، البته این نکته را فراموش نکنید که به سایر زندانی ها نیز برای فرار از این محل کمک کنید. دشمنان در همکاری با همدیگر سعی دارند به شما و دیگران آسیب برسانند ! راه های بسیاری در TinyKeep  وجود دارد ، حتی می توانید با راه اندازی یک رقابت نمایشی در میان هیولاها ، آنان را بر علیه همدیگر وادار کنید و در وشه منتظر هرج و مرج باشید ! هم اکنون می توانید بازی TinyKeep را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

TinyKeep2 TinyKeep1

 

TinyKeep3 TinyKeep4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: SM3 512MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7
Processor: Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: SM4 1GB VRAM
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 177 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR