دانلود بازی کم حجم Strata برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Strata برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Strata برای کامپیوتر

| بازی پازل روبان های رنگی |

 

Strata بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری و پازل می باشد که در سال 2015 توسط Graveck ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی در سبک پازل و منحصفر به فرد با ترکیب عناصری همچون سادگی، ظرافت، و چالش ؛ Strata پازلی پیچیده و جالب از ترکیب صدا و رنگ است. محدودیت های ذهن خود را با حل پازل های چالش برانگیز Strata آزمایش کنید و بافت های معمایی پیچیده رنگی را کامل کنید. Strata بازی فکری مناسبی است که دارای هیچگونه محدودیت سنی نمی باشد و مناسب تمامی افراد است.

در Strata شما با لایه های روبان های رنگی سر و کار دارید که در نهایت منجر به ایجاد یک الگو یا پترن می شوند. شما باید با استفاده از استراتژی دقیق و حفظ دقت و مهارت دور اندیشی ، حرکات خود را حساب شده انجام دهید. در طول زمان شما با افزایش مهارت ، بسیاری از پازل های Strata را با سادگی بیشتری پشت سر می گذارید ؛ اما Strata رفته رفته بر میزان سختی پازل ها می افزاید تا مجدداً مهارت شما را به چالش بکشاند. هم اکنون می توانید بازی Strata را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Str1 Str2

 

Str3 Str4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP with SP2 or later / Vista / 7 / 8
Processor: 1.5 GHz or Faster
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 60 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR