دانلود Google Maps Downloader 8.827 + Portable – نرم افزار دانلود نقشه های گوگل

Google Maps Downloader - دانلود Google Maps Downloader 8.827 + Portable - نرم افزار دانلود نقشه های گوگل

 

دانلود Google Maps Downloader

نرم افزار دانلود نقشه های گوگل

 

Google Maps Downloader 8.827 + Portable نام یک نرم افزار کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون دردسر تمامی نقشه های گوگل را دانلود کنید و از آنها در سفر ها و دیگر جاها استفاده کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوانید عکس های نقشه هایی که دانلود کرده اید را ذخیره کنید تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت آنها را مشاهده کنید. این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی که دارد نقشه ها را در کمترین زمان ممکن دانلود می کند و تصاویر کاملی از آنها را برای شما به نمایش در می آورد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به دارای محیطی ساده و کاربر پسند ، دارای سرعت بسیار بالا در دانلود نقشه ها ، امکان دانلود نقشه های شهر ها و کشور های مختلف ، پشتیبانی کامل از کشور ایران ، پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار Google Maps Downloader را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

– دارای محیطی ساده و کاربر پسند

– دارای سرعت بسیار بالا در دانلود نقشه ها

– امکان دانلود نقشه های شهر ها و کشور های مختلف

– پشتیبانی کامل از کشور ایران

– پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR