دانلود بازی aa 5.0.2 – بازی فکری و پرطرفدار آ آ برای اندروید + نسخه مود

دانلود بازی aa 1.4.5 - بازی فکری و پرطرفدار آ آ برای اندروید

 

دانلود بازی aa برای اندروید

| بازی فکری آ آ برای اندروید + نسخه مود |

 

aa 5.0.2 نام یکی از محبوب ترین بازی های دنیای اندروید و اپ استور است که طرفداران بسیاری را به سمت خود سوق داده است. در اولین نگاه ممکن است به نظرتان برسد که یک بازی ساده و کلافه کننده در انتظار شماست ، اما بهتر است در این نگاه تجدید نظر کنید ! زیرا aa یکی از پرطرفدارترین عناوین دنیای اندروید و iOS است ! این بازی کم حجم و در عین حال بسیار محبوب ، یک روند فکری را دنبال می کند که در آن شما با چالش هایی ساده و در ادامه سخت و پیچیده رو به رو می شوید. در این بازی تنها وظیفه شما جمع آوری مقدار کامل مهارت و دقت برای پرتاب توپ های سیاه رنگ در محل مناسب است.

محیط بازی مشابه بازی های اورجینال تلفن های همراه قدیمی طراحی شده است ، برای مثال می توان این بازی را به بازی Snake در تلفن های همراه قدیمی نوکیا مطابقت داد ، ولی aa دنیایی چالش بر انگیز و بسیار اعتیادآور است. البته مراقب خواب و ساعت های تغذیه خود باشید ! زیرا aa به معنای واقعی شما را از خواب و خوراک خواهد انداخت ! در ایستگاه های اتوبوس ، ایستگاه های مترو ، تاکسی ها و در هر محل دیگری که بوده باشید ، احتمالا حداقل برای یک بار هم که شده با افرادی مواجه شده اید که در حال تلاش برای پیش بردن مراحل این بازی باشند. هم اکنون می توانید بازی aa را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

aa1  aa2

 

aa3 aa4

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR