دانلود RollBack Rx Pro 11.3.2706604806 – نرم افزار ساخت ریستور پوینت ویندوز

دانلود RollBack Rx Home 11.3 Build 2706604806 - نرم افزار ساخت ریستور پوینت ویندوز

 

دانلود RollBack Rx

| نرم افزار ساخت ریستور پوینت ویندوز |

 

RollBack Rx Pro 11.3.2706604806 نام نرم افزاری قدرتمند به عنوان یک ماشین زمان حرفه ای برای کامپیوتر شماست. یک ابزار جامع و حرفه ای برای Windows System Restore که افراد عادی و مدیران شرکت را قادر می سازد در زمانی کوتاه و به آسانی بتوانند به نقطه ای از زمان در گذشته کامپیوتر خود را بازگردانند. در این فرآیند تمامی تنظیمات و فایل ها به حالت گذشته بازمی گردد و در واقع RollBack Rx Pro می تواند ضمن ساختن یک نقطه ریستور امن ، کامپیوتر شما را از انواع تهدید ها در امان نگه دارد ؛ بدین ترتیب که به محض ورود ویروس ها و یا بروز مشکلات در سیستم عامل بتوانید با بازگشت به حالت قبل ، از شر ابزارهای مخرب و تهدیدهای امنیتی خلاص شوید.

RollBack Rx Pro می تواند ضمن آماده سازی یک نقطه بازگشت امن ، کامپیوتر شما را در برابر تهدیدات و خطرات پیش بینی نشده محافظت کرده و در ثانیه هایی کوتاه همه چیز را به حالت سالم بازگرداند. این نرم افزار زمان های بازگشت را به طور دقیق بر حسب سال ، ماه ، روز ، ساعت و حتی ثانیه می سنجد و به شما امکان بازگشت به ثانیه های مورد نظرتان را می دهد !  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RollBack Rx Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RollBack Rx Pro :

– بازگشت به ریستور پوینت ها در ثانیه هایی کوتاه

– امکان بازگشت دقیق بر حسب سال ، ماه ، روز ، ساعت و حتی ثانیه

– پشتیبانی از اسنپ شات

– ساخت اسنپ شات بدون نیاز به ری استارت

– پشتیبانی کامل از VMWare و Virtual Machines

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR