دانلود Autodesk 3DS MAX 2024.2.1 / Interactive x64 – تری دی مکس نرم افزار طراحی سه بعدی

دانلود Autodesk 3DS MAX 2022 / Interactive x64 - تری دی مکس 2022 نرم افزار طراحی سه بعدی

 

دانلود Autodesk 3ds Max

| نرم افزار تری دی مکس 2020 – طراحی سه بعدی |

 

Autodesk 3ds Max 2024.2.1 / 3DS MAX Interactive 2.5.0.0 x64 نام جدیدترین نسخه از ابزار قدرتمند و حرفه ای 3ds Max است که متناسب با معماری 64 بیتی عرضه شده است. بسیاری از هنرمندان و افراد شاغل در حوزه های مختلف صنعتی ، روزانه استفاده فراوانی از نرم افزار تری دی مکس 2022 می کنند ؛ عرضه جدید 3ds Max 2019 دارای مجموعه ای از کامل ترین و قدرتمندترین ابزارهای متنوع تا به امروز است ، هنرمندان و افراد شاغل در حوزه های مختلف صنعتی می توانند طرح هایی حرفه ای در قالب اشکال 3 بعدی را صرف نظر از حوزه ی کاری خود خلق نمایند. 3ds Max به کاربران این قابلیت را می دهد که ابزارهای خود را سفارشی سازی کرده و آنان را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. همچنین برای کاربران جدید امکان کار با سرعت و قابلیت اعتماد بیشتر نیز فراهم شده است.

سیستم جدید برنامه نویسی 3ds Max ، کاربران را قادر می سازد ابزارهای طراحی خود را توسعه داده و آنان را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. همچنین بازسازی مجدد XRef ، امکان اجرای کارهای تیمی را به شکلی مناسب تر ارائه می کند. با بهره گیری از قابلیت Physical Camera ، کاربران می توانند تصاویر گرافیکی را با سهولت بیشتری ایجاد کنند. علاوه بر این ها پشتیبانی از OpenSubdiv  و Dual Quaternion Skinning امکان مدل سازی با بهره وری بیشتر را برای کاربران فراهم می نماید. ویژگی جدید Camera Sequencer ، هنرمندان و طراحان را قادر می سازد توانایی کارگدانی بهتری بر روی طرح های خود داشته باشند. طراحی جدید Design Workspace ، دسترسی به شخ های کلیدی نرم افزار را ساده تر کرده و سیستم تعریف قالب ها ، کاربران را قادر می سازد با یک تنظیمات اولیه پیش فرض پروژه های خود را با سرعت بیشتری آغاز کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk 3ds Max را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk 3ds Max :

– قابلیت طراحی انواع مدل های 3 بعدی

– بهینه سازی و فشرده سازی رندرینگ

– بهینه سازی ShaderFX

– پشتیبانی از سرویس ابری

– دارای بازار حرفه ای جایگذاری آبجکت ها

– امکان مدل سازی شبکه و سطوح

– دارای طراحی متریال

– امکان تغییر دادن و سفارشی سازی اشیا و به اشتراک گذاری آنان

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت های 3DS, AI, DAE, DDF, DEM, DWG, DXF, FBX, FLT, HTR, IGE, IGES, IGS, IPT, IAM, LP, LS, OBJ, PRJ

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Microsoft® Windows® 7 (SP1), Windows 8, Windows 8.1, and Windows 10 Professional
CPU:64-bit Intel® or AMD® multi-core processor with SSE4.2 instruction set
Memory:4 GB of RAM minimum (8 GB or more recommended)
Space:9 GB of free disk space for install or more

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.7/6.7/4.7/4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR