دانلود G2tool Any Data Recovery 5.2.0.0 + Portable – نرم افزار ریکاوری اطلاعات

دانلود G2tool Any Data Recovery 5.2.0.0 + Portable - نرم افزار ریکاوری اطلاعات

 

دانلود G2tool Any Data Recovery

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات |

 

G2tool Any Data Recovery 5.2.0.0 + Portable نام نرم افزاری هوشمند ، جهت بازگردانی اطلاعات حذف شده از انواع دیسک های شماست. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که اطلاعات مهم را به طور تصادفی از دست داده باشید؟ شاید با خود فکر کنید در صورت حذف اطلاعات می توان آنان را از سطل آشغال نیز بازیابی کرد ؛ اما منظور از بازیابی اطلاعات شرایطی است که این اطلاعات از Recycle Bin نیز حذف شده باشند ! در چنین شراطی هیچ راه حلی به صورت رسمی برای بازیابی اطلاعات حذف شده وجود ندارد. در این میان ، اپلیکیشن های قدرتمند بازیابی اطلاعات می توانند نقشی کلیدی را ایفا کنند. G2tool Any Data Recovery صرف نظر از نوع اطلاعات ، می تواند تمامی داده های حذف شده را برایتان بازیابی کند !

G2tool Any Data Recovery قادر است انواع اسناد ، فایل های متنی ، فایل های مالتی مدیا نظیر موزیک ، ویدیو ، تصویر ، فایل های فشرده و… را در کوتاه ترین زمان ممکن در فضایی امن برایتان بازگردانی کند. این نرم افزار قادر است تمامی این داده ها را از انواع دیسک های شما نظیر هارد دیسک ، هارد دیسک اکسترنال ، فلش دیسک ها ، مموری کارت ها ، حافظه های دوربین ، MP3 پلیر ها و… بازیابی نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار G2tool Any Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار G2tool Any Data Recovery :

– پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری ، ویدیویی ، صوتی ، آرشیو ، متنی و…

– امکان بازیابی انواع فرمت های از انواع حافظه ها

– بازیابی اطلاعات حذف شده بر اثر فرمت دیسک ها ، ویروس ها و یا حذف های تصادفی

– امکان پیش نمایش فایل های بازگردانی شده

– کاربرد آسان و امنیت و اطمینان بالا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.83 + 12.89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR