دانلود Droid4X 0.11.0 – نرم افزار مجازی ساز اندروید

دانلود Droid4X نرم افزار مجازی ساز اندروید

 

دانلود Droid4X

| نرم افزار مجازی ساز اندروید |

 

Droid4X 0.11.0 یک شبیه ساز کامل و بسیار عالی برای تجربه سیستم عامل اندروید در کامپیوتر است ! این نرم افزار یک سیستم عامل اندروید مجازی را به صورت شبیه سازی شده در ویندوز شما نصب می کند ، به گونه ای که بازدهی اجرای اپلیکیشن ها و سرعت عملکردهای آن به نحوی بی نظیر انجام می گیرد. به کمک Droid4X می توانید میلیون ها اپلیکیشن و بازی اندرویدی را در محیط کامپیوتر خود اجرا کرده و از تجربه استفاده از آنان لذت ببرید. این نرم افزار با بهینه سازی کرنل و شبیه سازی کامل رندر گرافیکی ، امکان اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها را با گرافیکی بسیار بالاتر از نرم افزارهای مشابه فراهم می کند ؛ به گونه ای که سرعت و قدرت پاسخ دهی اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها در Droid4X تا 50% بیشتر از ابزارهای مشابه است.

این نرم افزار تمامی مشکلات ARM در اجرا تحت فریمورک x86 را برطرف کرده و می توان گفت به کمک آن قادر هستید تا 99% از اپلیکیشن های اندروید مارکت را اجرا کنید. Droid4x اولین نرم افزاری است که امکان تجربه مالتی تاچ اندروید را در کامپیوتر فراهم کرده است. نسخه ای که هم اکنون برای شما کاربران تهیه شده است ، نسخه Offline Installer به معنای نسخه آماده نصب است. بنابراین در حین نصب ، هیچ دانلود اضافه ای انجام نشده و شما می توانید با دانلود تک فایل آماده شده ، تجربه لذت بخش اندرویدی Droid4x را در کامپیوتر خود پیاده سازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Droid4X را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Droid4X :
– امکان شبیه سازی و اجرای اندروید مجازی
– امکان سوئیچ آسان میان ویندوز و اندروید
– امکان تبادل فایل در میان دو سیستم عامل
– قابلیت نصب انواع اپلیکیشن های مارکت در اندروید مجازی
– پشتیبانی از مالتی تاچ
– سازگاری کامل و پاسخ دهی عالی در اجرای برنامه ها و بازی ها

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel (Virtualization Support)
RAM: 2 GB
Blank Space Hardisk: 1 GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 270 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR