دانلود UEFI BIOS Updater 1.69.17 Final – نرم افزار آپدیت بایاس

دانلود UEFI BIOS Updater 1.42 Final - نرم افزار آپدیت بایاس

 

دانلود UEFI BIOS Updater

| نرم افزار آپدیت بایاس |

 

UEFI BIOS Updater 1.69.17 Final نام یک نرم افزار هوشمند جهت به روز رسانی بایاس مادربرد دستگاه های کامپیوتری شماست. این نرم افزار با یک کارکرد ساده و امن ، قادر است آخرین ورژن ماژول های OROM/EFI مادربرد شما را شناسایی و آنان را به روز رسانی کند. نرم افزار UEFI BIOS Updater به عنوان ابزاری ساده جهت به روز رسانی بایاس مادربرد کامپیوترهای دسکتاپ طراحی و توسعه داده شده است ، با توجه به نظرات و بازخوردهای دریافتی از سوی کاربران ، بسیاری از افراد این نرم افزار را ابزاری امن و قابل اطمینان جهت به روز رسانی بدون خطر بایاس کامپیوتر خود توصیف کرده اند.

UEFI BIOS Updater از رایانه های مبتنی بر پردازنده های Intel و AMD پشتیبانی کامل دارد ؛ توجه داشته باشید آخرین ورژن ابزار عرضه شده AMI Aptio V MMTool ، در حال حاضر قادر به به روز رسانی بایاس پردازنده های اینتل X99 و جدیدتر از آن را ندارد. در این مدل پردازنده ها تنها امکان مشاهده مشخصات و جزئیات مربوط به بایاس فعلی وجود دارد. بنابراین شما می توانید از این نرم افزار بایاس آپدیتر ، برای به روز رسانی بایوس اکثر مدل های Intel و AMD استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار UEFI BIOS Updater را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UEFI BIOS Updater :

– مکان به روز رسانی بایاس انواع مادربردها

– پشتیبانی از کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده های اینتل و AMD

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

 

 

توضیحات مختصر از عملکرد نرم افزار:

1) to detect the versions of the OROM/EFI modules, which are inside an AMI UEFI BIOS file and
2) to update
a) the most important OROM/EFI modules (incl. various “Universal TRIM in RAID0 modified” ones) and
b) the CPU MicroCode
of any AMI Aptio IV UEFI BIOS.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR