دانلود Process Lasso Pro 12.4.1.10 Final + Portable – نرم افزار جایگزین تسک منیجر

دانلود Process Lasso Pro 10.0.3.6 Final + Portable - نرم افزار جایگزین تسک منیجر

 

دانلود Process Lasso Pro

| نرم افزار تعیین اولویت های پراسس ها |

 

Process Lasso Pro 12.4.1.10 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به عنوان جایگزین Task Manager ویندوز است. Process Lasso Pro قادر است به طور خودکار ، اولویت های اپلیکیشن های در حال اجرا در ویندوز را تعیین کنید و بدیت ترتیب به افزایش بهره وری سیستم منجر شود. اکنون وقت آن است که شما نیز یک نرم افزار مناسب را به عنوان جایگزین تسک منیجر در ویندوز تعریف کنید ؛ نرم افزار Process Lasso Pro تمامی امکانات تسک منیجر را داراست ، البته برخی از ویژگی های ثانویه نیز به آن اضافه شده است که به عنوان دلیل اصلی محبوبیت این نرم افزار نیز به شمار می روند.

Process Lasso Pro با دارا بودن یک تکنولوژی نوآورانه ، امکان مدیریت پراسس های ویندوز را به شیوه ای جدید فراهم می کند. ویندوز به طور پیش فرض به اپلیکیشن ها این امکان را می دهد که هر قدر از فضای پردازنده را که خواستند اشغال کنند. اما شما با نصب نرم افزار Process Lasso Pro می توانید یک محدودیت را برای اپلیکیشن ها تعریف کنید و بدین ترتیب به افزایش بهره وری کامپیوتر خود کمک کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Process Lasso Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Process Lasso Pro :

– دارا بودن قابلیت ProBalance جهت حفظ پاسخگویی سیستم پس از مصرف بالای CPU

– امکان فشرده سازی فعالیت های زنده پردازنده

– امکان تعیین اتوماتیک اولویت ها

– دارای حجم کم و اشغال فضای بسیار کم از پردازنده

– جایگزینی مناسب برای تسک منیجر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4/5/10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR