دانلود Free GIF Maker 1.3.8.805 + Portable – ساخت انیمیشن های GIF

دانلود Free GIF Maker 1.3.8.805 + Portable - ساخت انیمیشن های GIF

 

دانلود Free GIF Maker

| نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF |

 

Free GIF Maker 1.3.8.805 + Portable نام نرم افزاری جدید و ساده جهت ساخت انیمیشن های GIF با انجام 2 قدم بسیار ساده است ! نرم افزار Free GIF Maker در واقع به تقاضای بسیاری از کاربران به طراحی و تولید رسیده است ، به گونه ای که هر کاربری از مبتدی گرفته تا حرفه ای می تواند از آن استفاده کند. انیمیشن های GIF در واقعی فایل هایی در قالب یک فرمت گرافیکی هستند که می تواند یک ویدیوی کوتاه را نمایش دهند. در واقع انقلاب GIF این است که ویدیو و عکس را با هم ادغام کرده و یک فرمت جدید را تشکیل داده است.

نرم افزار Free Gif Maker می تواند با دریافت فرمت های ورودی AVI, MPG, MP4, MKV, FLV, 3GP, WEBM, WMV ، انیمیشن هایی را در فرمت GIF به شما تحویل دهد. در این نرم افزار می توانید خودتان از ابتدا شروع به آغاز طراحی کنید و یا ویدیوهای خود را به انیمیشن های GIF تبدیل کنید. البته این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که می توانید فریم ریت ها و همچنین سایز نهایی فایل خروجی را نیز متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Free GIF Maker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free GIF Maker :

– امکان تنظیم زمان آغاز و پایان انیمیشن های GIF

– امکان تغییر سایز فایل خروجی

– امکان تغییر در سرعت فریم ها

– امکان پیش نمایش انیمیشن ساخته شده پیش از آغاز عملیات

– پشتیبانی از تمامی فرمت های AVI, MPG, MP4, MKV, FLV, 3GP, WEBM, WMV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30.59 + 68.22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR