دانلود Windows 10 Transformation Pack 7.0 – تم ویندوز 10

 دانلود Windows 10 Transformation Pack 5.0 - تم ویندوز 10

 

دانلود Windows 10 Transformation Pack

| پوسته کامل و تم ویندوز 10 |

 

Windows 10 Transformation Pack 7.0 نام یک پکیج کامل از پوسته ویندوز 10 است که می توانید ظاهر ویندوز XP/7/8/8.1 شما را به ویندوز 10 تغییر دهد. این نرم افزار قادر است تمامی بخش های سیستم عامل شما را به ویندوز 10 تبدیل کند. بطور مثال این بسته کامل می تواند صفحه روشن و خاموش شدن ، والپیپرها ، فونت ها ، صداها ، آیکون ها ، نمای مترو ، دسکتاپ و استارت منو و سایر بخش ها را به طور کامل به ویندوز 10 مشابه کند. همانطور که میدانید در روزهای گذشته ، شاهد عرضه جدیدترین نسخه از سیستم عامل شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز 10 بوده ایم. بر هر دلیلی ممکن است تعدادی از کاربران نتوانند به این نسخه به روز رسانی کنند. بسته نرم افزاری Windows 10 Transformation Pack حتی قادر است ظاهر ویندوز XP را نیز به ویندوز 10 شبیه کند ! آن هم به طور کامل و بدون هیچگونه اختلاف جزئی !

همواره عرضه بسته های تم ویندوز 10 ، با یک تغییر و تحویل کامل در سیستم عامل های قدیمی بوده است. برای مثال پس از عرضه اولین نسخه های ویندوز 7 ، 8 و یا 8.1 ، بسته نرم افزاری Windows X Transformation Pack ، نیز متناسب با جدیدترین تغییرات ظاهری این سیستم عامل ها ، در اختیار کاربران ویندوزهای قدیمی تر قرار گرفت تا آنان نیز بتوانند ظاهر سیستم عامل های جدید را بر روی سیستم خود امتحان کنند. اکنون نیز Windows 10 Transformation Pack 5.0 با عرضه ای سریع ، قصد دارد ظاهر ویندوز فعلی شما را به طور کامل به ویندوز 10 شبیه کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows 10 Transformation Pack را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows 10 Transformation Pack :

– دارای قابلیت نصب و یا حذف سریع و کامل

– امکان پیکربندی سریع با یک کلیک به همراه ویژگی جدید Metro UI

– پشتیبانی کامل از ویندوزهای XP/7/8/8.1

– دارا بودن کامل ترین جزئیات ویندوز 10 از قبیل آیکون ها ، تصاویر پس زمینه ، صدا ها و…

– قابلیت تنظیم رنگ خودکار ویژگی Aero

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

توجه:

–  به طور کلی، نصب هر تم یا پوسته ای برای ویندوز، عمر مفید ویندوز رو کاهش میده و مسئولیت خرابی های بعد از نصب به عهده خود کاربر می باشد.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 135 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR