دانلود بازی Implosion – Never Lose Hope 1.0.9 – انفجار برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Implosion - Never Lose Hope 1.0.9 - انفجار برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Implosion – Never Lose Hope برای اندروید

| همرا 2 نسخه ی مود شده + دیتا |

 

Implosion – Never Lose Hope v1.0.9 بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.این بازی هیجان انگیز با گرافیک بسیار بالا و گیم پلی عالی توانسته امتیاز 4.5 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد.تا کنون بازی های اکشن زیادی برای گوشی های اندرویدی طراحی و منتشر شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.هم اکنون سایت یاس دانلود این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز را برای کاربران خود اماده کرده است.

داستان این بازی در مورد سیاره ی زمین می باشد که بیست سال از زمان سقوط آن می گذرد و تعداد کمی از انسان ها باقی مانده اند و حالا نژاد انسان ها در خطر می باشد.پس باید شما و گروهی که جمع آوری کرده اید برای نجات زمین تلاش کرده و تمامی هیولا ها را نابود سازید.این هیولا ها قصد نابودی کامل زمین را دارند و می خواهند گروه شما را نیز از بین ببرند.پس باقی ماندن نسل انسان ها به بازی شما بستگی دارد.در این بازی سلاح های بسیار قدرتمند و جدیدی در اختیار شما قرار دارد که به شما برای از بین بردن هیولاها کمک می کند.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Implosion – Never Lose Hope را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های Implosion – Never Lose Hope:

– داشتن گرافیک HD و خیره کننده

– گیم پلی عالی

– داشتن ماموریت های مختلف برای از بین بردن دشمنان

– صدا گذاری عالی برای هیجان انگیز کردن بازی

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Implosion - Never Lose HopeImplosion - Never Lose Hope2222بر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 4.0 و بالاتر
  • حجم : 19 + 19 + 19+ 1000 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR