دانلود EverEdit 3.5.1.4072 + Portable – نرم افزار ویرایش متن

دانلود EverEdit 3.5.1.4072 + Portable - نرم افزار ویرایش متن

 

دانلود EverEdit

| نرم افزار ویرایش متن |

 

EverEdit 3.5.1.4072 + Portable نام نرم افزاری جدید و کاربردی برای ویرایش حرفه ای متن و یک جایگزین مناسب برای Notepad است. در واقع EverEdit همانطور که از نام آن پیداست قادر است تمامی فایل ها را در قالب کدهای باینری اجرا کند و امکانات ویرایشی انعطاف پذیری را در اختیارتان قرار دهد. این نرم افزار با عملکردی بسیار عالی در انواع سیستم عامل های Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows Server 2003 ، یک جایگزین بسیار مناسب برای نوت پد برای برنامه نویسان و افرادی است که سر و کار زیادی با ویرایش کد دارند. EverEdit به طور کامل ای یونیکد پشتیبانی داشته و شما می توانید با تمامی انکودهای پشتیبانی شونده در ویندوز در این نرم افزار مانور دهید.

EverEdit با پشتیبانی کامل از کتابخانه انواع زبان های برنامه نویسی ، توابع مربوط در هر زبان را شناسایی می کند و با این کار کمک شایانی را در صحت کدنویسی ارائه می دهد. در واقع به وسیله این نرم افزار خطاهای ناشی از کدنویسی به حداقل خواهند رسید. این نرم افزار به طور داخلی دارای چند عدد پوسته زیبا است که می توانید به سلیقه خود از آنان استفاده کنید. EverEdit به طور کامل با ویرایشگر باینری و Hex ادغام شده و از این نظر نیز کاربر و یا کدنویس هیچ کمبودی را حس نخواهد کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EverEdit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EverEdit :

– جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز

– پشتیبانی از سینتکس تعداد بسیاری از زبان های برنامه نویسی

– قابلیت ویرایش انواع فایل های متنی

امکان ذخیره سازی کدها در فرمت های گوناگون

– دارای قابلیت های لایت سینتکس ها

– پشتیبانی از Hex Editor و باینری ادیتور

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.34 + 8.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR