دانلود FeyWriter 3.5.0.0 + Portable – نرم افزار رایت دیسک

دانلود FeyWriter 3.5.0.0 + Portable - نرم افزار رایت دیسک

 

دانلود FeyWriter

| نرم افزار رایت دیسک |

 

FeyWriter 3.5.0.0 + Portable نرم افزاری جدید و بسیار کم حجم است که از آن به عنوان ابزاری سودمند برای رایت آسان انواع دیسک های CD و DVD استفاده می شود. این نرم افزار با قابلیت هایی چند منظوره ، قادر است انواع دیسک های CD و DVD شما را با بالاترین کیفیت و طول عمر ممکن رایت نماید. در واقع دیگر نیازی نیست برای اهداف ساده ی خود نظیر رایت معمولی دیسک ها ، از ابزارهایی سنگین نظیر نرم افزار نرو استفاده کنید. در حجم ذخیره شده بر هارد دیسک خود صرفه جوئی کرده و تنها با نصب یک نرم افزار 2 مگابایتی ، از بالاترین امکانات رایت دیسک ها بهرمند شوید.

ممکن است بخواهید بازی های خود را بر روی دیسک ها رایت کنید ، همچنین ممکن است بخواهید مجموعه ای از تصاویر یا موزیک ها و یا ویدیوها را بر روی دیسک ها رایت کنید ؛ فرقی نمی کند ، زیرا این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری یوزر فرندلی ، شما را تا پایان این فرآیند یاری می کند. این نرم افزار از قابلیت Drag&Drop پشتیبانی داشته و همچنین از قابلیت رایت مجدد روی دیسک ها و همچنین DVD های 2 لایه نیز پشتیبانی کامل دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FeyWriter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR