دانلود CoolwareMax Face Off Max 3.7.1.8 – نرم افزار مونتاژ چهره و بدن

دانلود CoolwareMax Face Off Max 3.7.1.8 - نرم افزار مونتاژ چهره و بدن

 

دانلود CoolwareMax Face Off Max

| نرم افزار مونتاژ چهره و بدن |

 

CoolwareMax Face Off Max 3.7.1.8 نام نرم افزاری جدید برای جداسازی سر از عکس و قرار دادن آن بر روی بدنی دیگر می باشد. آیا تا به حال به فکر مونتاژ سر و بدن در تصاویر بوده اید؟ همواره با دیدن این تصاویر گفته می شود که عمل فتوشاپ بر روی آن انجام گرفته ، اما لازم است بگوئیم استفاده از فتوشاپ برای چنین هدفی ، چندان مناسب نیست. زیرا نرم افزار CoolwareMax Face Off Max که به طور تخصصی با این هدف عرضه شده ، جنبه های بسیار متنوع تری از این موضوع را پوشش می دهد. برای نمونه شما می توانید سر دوستتان را از یک تصویر جدا کرده و آن را بر روی بدن یک بازیگر معروف قرار دهید و او را از این تصویر دوست داشتنی شگفت زده کنید. تصور کنید بتوانید خود را در نقش بازیگران برنده جوایز اسکار ، گلدن گلوب و … جا بزنید ! چطور است که سر یکی از کودکان نزدیک به خود را به جای مرد عنکبوتی و یا بتمن قرار دهید؟ تصور کنید از دیدن آن چقدر شگفت زده می شود !

یکی از نکات جالب توجه در نرم افزار CoolwareMax Face Off Max به روز رسانی های پی در پی جهت اضافه کردن تمپلیت های جدید است ، بنابراین هیچگاه از استفاده از این نرم افزار خسته نخواهید شد ، زیرا بدن های مختلف در شغل ها و لباس های مختلف برای امتحان کردن چهره های مختلف بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود. شما می توانید با آماده سازی تصاویر متنوع خود ، این لذت را با دوستانتان شریک شده و آنان را در انواع شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری کنید. استفاده از این نرم افزار نیاز به دانش و یا تخصص چندانی ندارد و تقریبا هرکاربری می تواند با رابط کاربری آسان آن ، اقدام به آماده سازی تصاویر مورد نظرش کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CoolwareMax Face Off Max را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24.14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR