دانلود بازی Never Alone Kisima Ingitchuna v1.0.2 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Never Alone Kisima Ingitchuna v1.0.2 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Never Alone Kisima Ingitchuna برای اندروید

| نسخه ی کرک شده + دیتا |

 

Never Alone Kisima Ingitchuna v1.0.2 بازی جدیدی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.این بازی ماجراجویی که تا به حال توانسته امتیاز بالایی در گوگل پلی به خود اختصاص دهد با قیمت بالای 14.99 دلار به فروش می رسد.اما سایت یاس دانلود آخرین نسخه ی این بازی را به صورت رایگان و کرک شده برای کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند از این بازی زیبا لذت ببرند.پس اگر اهل بازی های ماجراجویی می باشید،به شما پیشنهاد می شود این بازی با گرافیک بسیار بالا را از دست ندهید.

داستان این بازی در مورد کره ی زمین است که برف و کولاک تمام آن را فرا گرفته و اگر راه حلی برای این موضوع پیدا نشود دیگر هیچ موجود زنده ای در کره ی زمین یافت نمی شود.حالا شخصیت بازی ما که نام او نونا است تصمیم گرفته تا به همراه روباه خود منبع این کولاک ها را پیدا کرده و راهی برای قطع آن پیدا کند.حالا شما باید هدایت این کودک را بر عهده بگیرید و معمای این بازی را همانند یک پازل به درستی حل نمایید تا بتوانید کره ی زمین را نجات دهید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Never Alone Kisima Ingitchuna که توسط شرکت E-Line Media ساخته شده است را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های Never Alone Kisima Ingitchuna:

– دارای گرافیک hd

– برنده چندین جایزه در سال 2015

– جزو بهترین بازی های سال 2014

– و…

 

تصاویری از محیط بازی:

Never Alone Kisima IngitchunaNever Alone Kisima Ingitchuna



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

برای اجرا نیازمند پردازنده ی Tegra K1 می باشد

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل اصلی بازی با فرمت apk را دانلود و نصب کنید.

– گیم دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشه com.eline.neveralone را در مسیر Android/obb قرار دهید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 17 + 481 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR