دانلود بازی کم حجم Gnomes Garden برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Gnomes Garden برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Gnomes Garden برای کامپیوتر

| بازی کوتوله های باغچه |

 

Gnomes Garden v1.0 بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Dovetail Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. یک باغچه فوق العاده و دوست داشتنی ، شادمانی و زیبایی بسیاری را به ساکنان قلعه و مردمان سرزمین پادشاهی آورده بود. اما یک تابستان بسیار گرم و طاقت فرسا ، این باغچه ی زیبا را خشک و پژمرده کرد و این خشکسالی تا نزدیکی باغ پادشاهی نیز ادامه پیدا کرد. به همین دلیل در این میان حاکم نیز مریض شده و پادشاهی سرزمین در خطری بزرگ افتاده است.

در بازی Gnomes Garden ، شما در نقش شاهزاده خانمی هستید که می بایست ضمن احیای دوباره باغچه ی زیبا و شاداب ، حاکم را دوباره به رأس قدرت بازگردانده و شادابی و طراوات را مجدداً به زندگی مردمان قلعه بازگردانید. ساختمان های جدید بسازید ، موانع را پشت سر بگذارید پل های خراب را مجددا تعمیر کنید و زیبایی را به باغ سلطنتی بازگردانید. هم اکنون می توانید بازی Gnomes Garden را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gnomes1 Gnomes2 Gnomes3

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.0GHz
RAM: 512MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 130MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 98.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR