دانلود KitKat Launcher Prime 2.7 – لانچر کیت کت برای اندروید

دانلود KitKat Launcher Prime 2.7 - لانچر کیت کت برای اندروید

دانلود KitKat Launcher Prime برای اندروید

| نسخه پرایم با باز بودن تمام قابلیت ها |

 

KitKat Launcher Prime 2.7 نام لانچری با امکانات فراوان است که هم اکنون آخرین نسخه ی آن که ورژن 2.7 می باشد برای دریافت آماده می باشد.شما توسط این لانچر حرفه ای و زیبا به راحتی می توانید ظاهر کهنه و قدیمی گوشی خود را به ظاهری مدرن و زیبا تبدیل نمایید.شاید تا به حال لانچر های زیادی را بر روی گوشی های اندرویدی خود نصب کرده باشید که هر کدام دارای ویژگی خاص خود می باشند؛اما این لانچر که ظاهر اندروید 4.4 می باشد بسیار سریع،سبک و پیشرفته است.

اگر ظاهر گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد و می خواهید ظاهر گوشی شما نسبت به دیگر گوشی ها بهتر باشد،به شما پیشنهاد می شود این لانچر را دریافت و نصب نمایید.همچنین این لانچر دارای تم های زیبایی می باشد که در صورت خسته شدن از تم قبلی می توانید هر کدام از آن ها را به دلخواه نصب کرده و محیط قبلی خود را به محیطی جدید تبدیل نمایید.هم اکنون می توانید نسخه جدید لانچر KitKat Launcher Prime برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های KitKat Launcher Prime:

– داشتن محیطی زیبا و دلپسند

– سریع و سبک بودن لانچر

– قابلیت مخفی کردن برنامه ها

– و…

 

تصاویری از محیط برنامه:

KitKat Launcher PrimeKitKat Launcher Prime



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 4.0 و بالاتر
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR