دانلود Master PDF Editor 5.9.82 x64 + Portable – نرم افزار ویرایش اسناد PDF

دانلود Master PDF Editor نرم افزار ویرایش اسناد PDF

 

دانلود Master PDF Editor

| نرم افزار ویرایش اسناد PDF |

 

Master PDF Editor 5.9.82 x64 + Portable نام نرم افزاری جدید جهت ویرایش آسان و سریع اسناد PDF و XPS است. شما به کمک این نرم افزار می توانید محتوای فایل های PDF و XPS را ویرایش کرده و در صورت تمایل صفحات مورد نظر خود را به تصاویری در فرمت های JPG ، PNG ، GIF و… تبدیل کنید. همچنین می توانید فایل های PDF را به XPS و برعکس تبدیل کرده و بر روی آنان پسوردهای 128 بیتی گذاشته و از محتوای آنان محافظت کنید.

Master PDF Editor به شما این امکان را می دهد که جعبه های متنی ، دکمه ها و اشکال مختلف را به سندهای PDF اضافه کنید و همچنین اکشن هایی برای خروج ماوس ، ورود ماوس و نگهداری آن تعریف کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از ابزارهای محبوبی نظیر Note و Stamp ، به عنوان یکی از برترین ابزارهای ویرایش PDF در میان کاربران نام خود را تثبیت کرده است.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Master PDF Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 


ویژگی های کلیدی نرم افزار Master PDF Editor :

-امکان مشاهده فایل های XPS و PDF

– امکان پرینت کردن فایل ها در فرمت PDF

– تبدیل XPS به PDF

– امکان تکه تکه کردن فایل های PDF و Merge کردن چندین سند

– امکان ویرایش بوکمارک های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR