دانلود بازی FX-Racer Unlimited 1.5.15 – مسابقات ماشین فرمول 1 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی FX-Racer Unlimited v1.3.9 - مسابقات ماشین فرمول 1 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی FX-Racer Unlimited برای اندروید

| نسخه معمولی + نسخه مود شده بی نهایت |

 

FX-Racer Unlimited 1.5.15بازی جدیدی در سبک ماشین مسابقه ای فرمول 1 می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.این بازی زیبا و هیجان انگیز از مسابقات فرمول الهام گرفته و ساخته شده است.شما باید در این بازی به مسابقه با دیگران پرداخته و به هر نحوی شده است از آن ها پیسی گرفته و نفر اول شوید.برای ازادسازی ماشین های سریعتر باید با برنده شدن در این مسابقات پول بدست آورید تا بتوانید ماشین دلخواه خود را آزاد نمایید.

طراحان این بازی تمام تلاش خود را کرده اند تا با قرار دادن حوادث طبیعی مانند باد،باران،رعد و برق و… سطح این مسابقات را همانند مسابقات واقعی نشان دهند تا پلیر ها در این بازی به حداکثر هیجان برسند.یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی داشتن گرافیک خاص و زیبا نسبت به حجم کم آن می باشد.پس اگر شما اهل بازی های مسابقه ای و فرمول 1 می باشید و به این سبک مسابقات علاقه دارید،پیشنهاد می شود این بازی را از دست ندهید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی FX-Racer Unlimited برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های بازی FX-Racer Unlimited:

– تخریب شدن ماشین به هنگام برخورد با موانع

– داشتن گیم پلی خوب و مناسب

– داشتن گرافیک بسیار خوب نسبت به حجم کم

– قابلیت شخصی سازی ماشین ها

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی FX-Racer Unlimited دانلود بازی FX-Racer Unlimited



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 55 + 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR