دانلود بازی هواپیما جنگی Alpha Squadron 2 1.03 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی هواپیما جنگی Alpha Squadron 2 1.03 برای اندروید + نسخه بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Alpha Squadron برای اندروید

| نسخه مود شده بی نهایت + دیتا |

 

Alpha Squadron 2 1.03 نام بازی در سبک هواپیما جنگی اکشن، مسابقه و مرحله ای می باشد که در سال 2015 برای اندروید عرضه شده است.اگر شما هم جزء آن دسته افراد هستید که به هدایت هواپیما علاقه دارند این یکی از بهترین بازی ها در این زمینه می باشد.در این بازی شما باید در یک صفینه ی فضایی قرار بگیرید و با دشمنان مختلفی بجنگید،دشمنان شما ممکن است خیلی بزرگ تر از آنچه که شما فکرش را می کنید باشند.پس باید برای مبارزه با آن ها کاملا آماده باشید.

داستان نسخه ی دوم بازی Alpha Squadron درباره ی یک حکومت شیطانی می باشد که جنگنده های دلیری از جمله شما باید با آن ها مبارزه نماید.در این بازی شما باید در نقش خلبان هواپیماهای مختلفی قرار بگیرید تا بتوانید دشمنان خود را از بین ببرید.همچنین شما فقط در یک محیط با دشمنان خود نمی جنگید،بلکه باید در محیط هایی همچون کویر،اقیانوس،آتشفشان ها،برف و… با دشمنان خود بجنگید.این بازی توانسته با دادن جلوه های واقعی مانند دود،اتش،انفجار و… به بازی توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید.هم اکنون می توانید بازی هواپیمای جنگی که توسط شرکت Martian Monkey Games طراحی شده است را از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های بازی Alpha Squadron:

– داشتن انواع جنگنده ها،مکان ها و دشمنان برای تنوع بازی

– داشتن گرافیک خوب و جذاب

– صداگذاری عالی بر روی شخصیت ها

– داشتن گیم پلی خوب

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

دانلود بازی Alpha Squadronدانلود بازی Alpha Squadron

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.MartianMonkey.AlphaSquadron2 در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 10 + 10 + 195 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR