دانلود Shadow Defender 1.4.0.680 – نرم افزار حفظ امنیت سیستم

دانلود Shadow Defender 1.4.0.586 - نرم افزار حفظ امنیت سیستم

دانلود Shadow Defender

| نرم افزار حفظ امنیت سیستم |

 

Shadow Defender 1.4.0.680 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند است که می تواند امنیت کامل سیستم شما را در برابر تغییرات ناخواسته و خطرناک تأمین کند. این نرم افزار قادر است کامپیوتر و یا لپ تاپ های شما را در برابر فعالیت های مخرب محافظت کرده و از انجام فعالیت های ناخواسته و خطرناک جلوگیری کند. Shadow Defender برای این کار سیستم شما را در محیطی مجازی به نام Shadow Mode قرار می دهد ؛ Shadow Mode موجب می شود تغییرات مخرب و فعالیت های خطرناک ابزارهای ناشناس ، بر روی محیط مجازی سیستم عامل شما اعمال شود و هیچ آسیبی به محیط واقعی کامپیوتر شما وارد نگردد. در صورتی که حس کردید تغییری ناخواسته و یا مخرب در حال اعمال شدن است ، تنها کافیست کامپیوتر خود را ریبوت کنید ؛ اکنون مشاهده می کنید همه چیز به حالت سابق بازگشته است. در واقع نرم افزار Shadow Defender را می توان به جایگزین بسیار قدرتمند برای دیپ فریز به حساب آورد.

نرم افزار Shadow Defender به شما اطمینان خاطر می دهد که فایل ها و فولدرهای حیاتی شما ، در فضایی امن نگهداری میشوند و حتی قدرتمندترین ویروس ها و ابزارهای جاسوسی نمی توانند به آنان دسترسی پیدا کنند. اگر شما درای یک کامپیوتر بک آپ هستید که معمولا فایل یا فولدری جدید به آن اضافه نمی کنید و از همه مهم تر ، اطلاعات فعلی موجود در آنا دارای اهمیتی بسیار هستند ، مناسب ترین گزینه برای حفظ امنیت آنان استفاده از Shadow Defender است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Shadow Defender را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Shadow Defender :

– جلوگیری از فعالیت ویروس ها و ابزارهای مخرب

– حفظ امنیت کامل در هنگام استفاده از اینترنت

– حفظ حریم شخصی

– استفاده از کمترین منابع سیستمی

– بازگردانی فایل های واقعی و محیط واقعی سیستم عامل با یک ری استارت

– امکان تست صحت نرم افزارها و بازی ها در یک محیط امن

 

تغییرات نسخه جدید :

Fixed: Fix A Bug Related To Windows Update In Windows 10.
Fixed: Some Minor Bugs.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR