دانلود بازی مدیریتی Delicious Emilys Home Sweet Home برای کامپیوتر

دانلود بازی مدیریتی Delicious Emilys Home Sweet Home برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Delicious Emilys Home Sweet Home برای کامپیوتر

| بازی مدیریت خانه های دوستان |

 

Delicious Emilys Home Sweet Home Collectors Edition v1.0 بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی و Dash می باشد که در سال 2015 توسط RealNetworks برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. این بازی یکی دیگر از سری بازی ها در سبک مدیریت زمان است که مهم ترین نکته قابل توجه در آن ، دقت و برنامه ریزی زمان است. درواقع هدف اصلی از توسعه این دسته از بازی ها ، بالا بردن تمرکز پلیر برای مدیریت زمان برای انجام مأموریت های محوله است.

در این بازی می بایست به O’Malleys کمک کنید تا بتواند خانه رویایی خود را بسازد. پس از یک سلام و احوالپرسی گرم ، متوجه می شوید برخی خانه های همسایه ها دارای ماهیتی متفاوت هستند. اکنون می بایست از اینکه خانه های آنان از دستشان برود به اقدامی جدی بپردازید. خانه ها دارای بخش هایی کاملا مطابق با یک خانه هستند ، اما مهم این است که آیا شما می توانید با یک مدیریت دقیق ، آنان را به محل زندگی مناسبی تبدیل کنید؟ ضمن بکارگیری مهارت خود ، می بایست خانه های افرادی که دوستشان دارید را قبل از آنکه دیر شود تعمیر کنید. در این بازی مجموعه 60 مرحله دوست داشتنی قرار گرفته که علاوه بر آن 30 مرحله چالش برانگیز در 6 رستوران مختلف نیز وجود دارد.  هم اکنون می توانید بازی Delicious Emilys Home Sweet Home Collectors Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Em1 Em2 Em3 Em4

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 521 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR