دانلود Lux Auto Brightness 1.99.9999.96 – نرم افزار تنظیم خودکار نور صفحه نمایش برای اندروید

دانلود Lux Auto Brightness 1.99.9999.96 - نرم افزار تنظیم خودکار نور صفحه نمایش برای اندروید

 

دانلود Lux Auto Brightness

| نرم افزار تنظیم خودکار نور صفحه نمایش برای اندروید |

 

Lux Auto Brightness 1.99.9999.96 یک برنامه کاربردی و مفید می باشد که توسط شرکت Vito Cassisi برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Lux یک برنامه تنظیم روشنایی معمولی نیست! این برنامه کاربردی بر اساس نور محیط زیست به صورت هوشمندانه نور صفحه نمایش دستگاه هوشمند شما را تنظیم می کند.برای مثال اگر شما در یک محیط کم نور و تاریک هستید این برنامه نور صفحه را به صورت خودکار بر اساس محیط پایین می آورد و علاوه بر کاهش خستگی چشم به میزان قابل توجهی در باتری شما نیز صرفه جویی می کند.این برنامه دارای گزینه های متنوع و فراوانی در تنظیم نور خودکار میباشد که شما می توانید با توجه به شرایط خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید.اگر دستگاه هوشمند شما از سنسور تنظیم نور بهره مند نیست دیگر نگران نباشید زیرا این برنامه کاربردی در صورت تشخیص نداشتن سنسور تنظیم نور از دوربین های جلو و عقب دستگاه هوشمند شما استفاده می کند.

همچنین می توانید گزینه تنظیم نور خودکار را غیر فعال کرده و به صورت سنتی و دستی به کاهش و یا افزایش نور صفحه نمایش بپردازید.از توانایی های بی نظیر این برنامه می توان به حالت شب آن اشاره کرد , در حالت شب , این برنامه به صورت خودکار علاوه بر کاستن نور صفحه نمایش رنگ های صفحه را نیز تغییر داره و به ماورای بنفش نزدیک می کند تا چشم شما دچار خستگی نشود.Lux Auto Brightness توانسته است با قیمت 2.23 دلار امتیاز 4.5 را از گوگل پلی دریافت کند که شما هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آن را به صورت رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Lux Auto Brightness :

–  تنظیم روشنایی و نور صفحه نمایش به صورت خودکار

–  استفاده از حسگر نوری و در صورت نبود حسگر استفاده از دوربین های فیلم برداری

–  روشنایی زیر صفر برای استفاده در شب

–  انتخاب پروفایل به صورت دستی و خودکار

–  دارای ویجت های مختلف و گوناگون

–  توانایی ذخیره قدرت باتری شما

و …

 

تغییرات این نسخه از برنامه Lux Auto Brightness :

–  به روز شدن زبان های برنامه

–  برطرف شدن مشکلات جزئی

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Lux Auto Brightness.1 Lux Auto Brightness.2



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 2.1 و بالاتر
  • حجم : 2.46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR