دانلود IObit Malware Fighter Pro 11.0.0.1274 – نرم افزار ضد جاسوسی و فایل های مخرب

دانلود IObit Malware Fighter Pro 8.4.0.760 - نرم افزار ضد جاسوسی و فایل های مخرب

دانلود IObit Malware Fighter Pro

| نرم افزار ضد جاسوسی و فایل های مخرب |

 

IObit Malware Fighter Pro 11.0.0.1274 یک نرم افزار پیشرفته در زمینه تشخیص و حذف تروجان ها و جاسوس افزار هایی است که در عمق سیستم نفوذ کرده اند می باشد و از رایانه شما در مقابل ابزار های جاسوسی , ابزار های تبلیغاتی مزاحم , تروجان ها , کی لاگر ها , ربات ها , کرم های اینترنتی و هایجکر ها محافظت می کند.این نرم افزار حفاظتی با استفاده از موتور دو هسته ای و پیشرفته خود به عمق فایل ها و رایانه شما دسترسی پیدا کرده و پیشچیده ترین نرم افزار ها و بد افزار های مخرب را از بین می برد.این نرم افزار دارای روشی کاملا جدید و اختصاصی به نام Digital Original Gene در پیدا کردن فایل های مخرب می باشد.فقط کافیست برنامه را اجرا کرده و تنها با یک کلیک رایانه خود را از هرگونه فایل مخرب پاک کنید.

IObit Malware Fighter Pro در پس زمینه رایانه شما اجرا شده و تمامی پروتکل های رایانه شما را زیر نظر می گیرد و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک تمامی فعالیت های پروتکل را مسدود کرده و به شما اطلاع می دهد.این نرم افزار به صورت خودکار و چندین بار در روز به روز رسانی می شود تا رایانه شما از هر گونه خطر در امان بماند.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار IObit Malware Fighter Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار IObit Malware Fighter Pro :

–  دارای طراحی آسان و ساده و برطرف کردن مشکلات رایانه تنها با یک کلیک

–  محافظت از رایانه شما در مقابل انواع ابزار های جاسوسی , ابزار های تبلیغاتی مزاحم , تروجان ها , کی لاگر ها , ربات ها , کرم های اینترنتی و هایجکر ها

–  دارای موتور دو هسته ای قدرتمند جست و جو برای نفوذ به عمق رایانه شما

–  به روزرسانی خودکار و مکرر برنامه

–  محافظت از اطلاعات شما در مقابل حملات اینترنتی

–  محافظت از پروتکل ها و درگاه های انتقال اطلاعات

–  اجرای خودکار در پس زمینه ویندوز و اسکن خودکار سیستم

 

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

IObit Malware Fighter Pro 8.4.0.760

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب آن کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63/125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR