دانلود Macgo Windows Blu-ray Player 2.17.4.3289 – نرم افزار پخش فایل های بلوری

دانلود Macgo Windows Blu-ray Player نرم افزار پخش فایل های بلوری

 

دانلود Macgo Windows Blu-ray Player

| نرم افزار پخش فایل های بلوری |

 

Macgo Windows Blu-ray Player 2.17.4.3289 اولین و قدرتمند ترین نرم افزار پخش فایل های بلوری و چند رسانه ای در کامپیوتر و مک می باشد . این نرم افزار نه تنها می تواند فایل های بلوری را به صورت اچ دی در رایانه و مک اجرا کند بلکه می تواند انواع فایل های مختلف صوتی و تصویری را نیز با فرمت های مختلف اجرا کند . شما می توانید منحصرا به وسیله این برنامه زیر نویس های خود را به فیلم ها و ویدئو های شخصی اضافه کرده و آن ها را به صورت اختصاصی با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اگر دارای فایل های بلوری رمز گذاری شده هستید دیگر نگران اجرای آن ها نباشید زیرا این نرم افزار فایل های بلوری رمز گذاری شده را به راحتی اجرا کرده و انواع  AACS ، BD را از بین می برد .

علاوه بر این دارای رابط کاربری بسیار آسان و راحت با طرحی زیبا و همچنین دارای برنامه ای اختصاصی برای ایجاد شتاب سخت افزاری است که می تواند میزان مصرف برق را به طور موثر کاهش دهد . هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Macgo Windows Blu-ray Player را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Macgo Windows Blu-ray Player :

اولین نرم افزار بلوری با قابلیت پشتیبانی از مک و pc

توانایی رمز گشایی فایل های بلوری و از بین بردن انواع AACS, BD

قابلیت اجرای انواع دی وی دی و رمز گشایی آن ها

عملکرد جهانی برجسته و اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری

پخش فایل های ویدئویی با کیفیت بالا با استفاده از شتاب سخت افزاری

پشتیبانی از تمامی فرمت های چند رسانه از جمله : Blu-ray, DVD, VideoCD, MOV, MKV, AVI, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB, MP3, WMA, AAC, AC3

به اشتراک گذاری فایل های تصویری به صورت اختصاصی با دوستان

و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Macgo Windows Blu-ray Player.2



مهرگان آی‌تی


Macgo Windows Blu-ray Player

Macgo Windows Blu-ray Player is the first universal media player for Mac&PC in the world. It can not only play blu-ray HD movies on Mac or PC, but also support any formats of movie, video, audio, music and photo you have ever seen. Particularly, you are able to add subtitles to movie or video, and share the movie’s information with your best friends. Furthermore, it has very easy and convenient interface and layout as well as the hardware acceleration technique that can reduce power consumption effectively.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR