دانلود ClamWin Free Antivirus 0.98.7 Final – آنتی ویروس حرفه ای و رایگان

دانلود ClamWin Free Antivirus 0.98.7 Final - آنتی ویروس حرفه ای و رایگان

 

دانلود ClamWin Free Antivirus

آنتی ویروس حرفه ای و رایگان

 

ClamWin Free Antivirus 0.98.7 Final نام یک آنتی ویروس قدرتمند و رایگان است که شما با استفاده از آن می توانید امنیت سیستم خود را تامین کنید و از نفوذ هکرها و ویروس ها جلوگیری کنید و از آلوده شدن کامپیوتر خود در برابر این ویروس ها مواظبت کنید. این نرم افزار همانطور که گفته شد یک آنتی ویروس رایگان است و دیگر نیاز به فعال سازی یا یوزر نیم و یا پسورد ندارد و بعد از نصب آن خودکار اپدیت می شود. این آنتی ویروس میتواند تمامی فایل ها با هر فرمتی را اسکن کند و حتی کوچک ترین ویروس ها را شناسایی کند و آن ها را نابود کند.

از قابلیت های این آنتی ویروس میتوان به رایگان بودن این آنتی ویروس ، دارای محیطی ساده در عین حال کاربردی ، دارای حجم نسبتا کم ، امکان اپدیت کردن خودکار دیتابیس ، دارای سه حالت جستجو ، اسکن تمامی فایل ها با هر فرمتی ، اسکن کامل رجیستری و … اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده این نرم افزار آینده روشنی دارد و میتواند جای آنتی ویروس هایی مثل نود 32 یا … را بگیرد. پیشنهاد می کنیم آنتی ویروس ClamWin Free Antivirus را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از قابلیت های این آنتی ویروس :

– رایگان بودن این آنتی ویروس

– دارای محیطی ساده در عین حال کاربردی

– دارای حجم نسبتا کم

– امکان اپدیت کردن خودکار دیتابیس

– دارای سه حالت جستجو

– اسکن تمامی فایل ها با هر فرمتی

– اسکن کامل رجیستری

– و…

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

ClamWin Free Antivirus

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 106 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR