دانلود بازی Monster Dash 2.0.0 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Monster Dash 2.0.0 برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Monster Dash برای اندروید

| + دیتا |

 

Monster Dash 2.0.0 یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن و زامبی کشی است که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. از نام این بازی میشه فهمید که این بازی ترسناک و اکشن است و شما در این بازی باید به جنگ زامبی ها و هیولاها بروید و آنها را از بین ببرید. در این بازی سلاح های بسیار زیادی وجود دارد که شما هر بار که به یک مرحله جلوتر می روید یک سلاح برای شما باز می شود و شما میتوانید آن را بخرید و آن را مجهز کرده و به جنگ زامبی ها و هیولاها بروید. در این بازی شش مرحله مختلف وجود دارد که بسیار بزرگ هستند و به این زودی ها تمام نمیشوند شما باید سعی کنید که این شش مرحله را باز کرده و به اتمام برسانید.

از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک بالا، حجم بسیار پایین، گیم پلی جذاب، امکان انتخاب سلاح های مختلف و قابلیت ارتقا آنها، دارای شش مرحله بسیار سخت و… اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم بازی Monster Dash را از دست ندهید و هم اکنون آن را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های بازی Monster Dash :

– دارای گرافیک بالا

– دارای گیم پلی جذاب

– امکان انتخاب سلاح های مختلف و ارتقا آنها

– دارای شش مرحله بسیار سخت

– و…

 

 

تصاویری از محیط این بازی :

 

Monster-Dash-1

monster-dash-2



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و در گوشی نصب کنید.

– سپس دیتای بازی را دانلود و با نرم افزار Winrar استخراج کنید.

– و فایل استخراج شده را در مسیر Android/obb کپی نمایید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 4.1 به بالا
  • حجم : 23 + 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود Monster Dash
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR