دانلود بازی Driver Speed boat Paradise 1.1.0 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Driver Speed boat Paradise 1.1.0 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Driver Speed boat Paradise برای اندروید

| + دیتا |

 

Driver Speed boat Paradise 1.1.0 یک بازی بسیا زیبا و هیجان آور است که شما را برای مسابقات قایق رانی به چالش میکشد. این بازی بسیار زیبا دارای گرافیک خارق العاده و گی پلی بسیار روانی است که باعث میشود گیمر به اوج هیجان برسد.این بازی توسط شرکت Ubisoft ساخته و طراحی شده است و میتوان این بازی را جز یکی از بهترین بازی ها اندرویدی دانست.

در این بازی شما نقش یک جوان بی استعداد که علاقه بسیار زیادی به سرعت دارد وارد این بازی می شوید و باید سعی کنید تا این جوان بی استعداد را به قهرمان قایق رانی تبدیل کنید.قهرمان شدن هم بسیار آسان است فقط کافیست قایق خود را تقویت کنید و به میدان مسابقه رفته و رقیبان خود را کنار بزنید.

این بازی دارای ویژگی های بسیار زیادی است که میتوان به گرافیک بسیار بالا،گیم پلی روان،دارای 7 حالت بازی مختلف،امکان تقویت قایق و تغییر بدنه آن،دارای موسیقی های هیجان آور که باعث بهتر شدن شما در مسابقه میشود و… اشاره کرد.پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید و هم اکنون آن را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی ها بازی Driver Speed boat Paradise :

– دارای گرافیک بسیار بالا

– دارای 7 حالت مختلف بازی

– دارای گیم پلی روان

– امکان تقویت و تغییر بدنه قایق

– دارای موسیقی های هیجان آور

– و…

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Driver-Speed-boat-Paradise-s1

Driver-Speed-boat-Paradise-s2



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 4.0 به بالا
  • حجم : 18 + 425 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود Driver Speed boat Paradise
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR