دانلود BirdFont 3.32.1 + Portable – نرم افزار ساخت فونت

دانلود BirdFont v2.4.0 + Portable نرم افزار ساخت فونت

 

دانلود BirdFont

نرم افزار ساخت فونت

 

BirdFont 3.32.1 یک ویرایشگر فونت قدرتمند می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به ساخت فونت های جدید پرداخته و المان های گرافیکی دلخواهی را روی آنها اجرا کنید. با این برنامه شما در ابتدا طرح های خود را برای هر حرف انگلیسی یا سایر زبان ها طراحی کرده و آن را به صورت فونت ذخیره می کنند. این برنامه همچنین می تواند فونت های فعلی را ویرایش کرده و تغییرات دلخواه شما را روی آنها اعمال کند.

این برنامه می تواند برای کاربران مبتدی تا حرفه ای مناسب باشد. پشتیبانی از حروف و اعداد زبان های مختلف از ویژگی جالب این برنامه می باشد. می توانید مجموعه ای ابزارهای طراحی پیشرفته را برای ساخت فونت های زیبا در اختیار داشته و تغییرات خود را اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار BirdFont را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BirdFont :

– امکان ساخت و ویرایش فونت

– امکان ویرایش فونت های فعلی سیستم

– ارائه ابزارهای حرفه ای طراحی

– امکان ساخت حروف و اعداد

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Birdfont



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44/45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR