دانلود 4Videosoft Blu-ray Player 6.1.68 – پلیر فیلم های بلوری

دانلود 4Videosoft Blu-ray Player v6.1.68 پلیر فیلم های بلوری

 

دانلود 4Videosoft Blu-ray Player

پلیر فیلم های بلوری

 

4Videosoft Blu-ray Player 6.1.68 یکی از بهترین پلیرهای فیلم های بلوری می باشد. با این برنامه می تواند تمامی فیلم های بلوری از جمله آخرین نسخه های آن را روی سیستم خود پخش کردهو از آن لذت ببرید. با این برنامه بهترین کیفیت های بلوری را پخش کرده و امکان تبدیل آن را نیز فراهم آورید. همچنین با این برنامه می توانید کیفیت ها و فرمت های معروف ویدئویی نظیر HD را پخش کرده و از آن ها لذت ببرید.

نمایش فیلم های بازی های ویدئویی به صورت کاملا HD و نیز توانایی خواندن مستقیم از دیسک های نوری از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار 4Videosoft Blu-ray Player را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– امکان پخش کیفیت بلوری

– امکان پخش ویدئو بازی های ویدئویی

– آسان و کارامد

– قابلیت پخش به صورت HD

– امکان تنظیم صدا با فیلم

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Blu-ray-Player

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR