دانلود بازی Morph Chess 3D 3.0 – شطرنج سه بعدی برای اندروید

دانلود بازی Morph Chess 3D 3.0 - شطرنج سه بعدی برای اندروید

 

دانلود بازی Morph Chess 3D برای اندروید

بازی شطرنج سه بعدی برای اندروید

 

Morph Chess 3D v3.0 با این بازی می توانید بازی شطرنج حرفه ای را در محیطی زیبا و سه بعدی تجربه کنید. مجموعه ای مهره ها در قلعه های زیبا به نبرد پرداخته و بازی شطرنج را در به صورت واقعی شبیه سازی می کنند. محیط بازی بسیار پویا بوده و شامل شخصیت های زیبا با نبردهای هیجان انگیز می باشد.

ذهن استراتژیکی خود را آماده کنید و در محیطی زیبا و پیشرفته به بازی شطرنج بپردازید. هوش مصنوعی سیستم بازی بسیار قوی بوده و می توانید از سبک مبتدی تا فوق حرفه ای را در شش سطح مختلف تجربه کنید. زاویه های بازی قابل تغییر بوده و می توانید حالات مختلف سه بعدی را تنظیم کنید. جلوه های ویژه گرافیکی نیز نمود بیشتری پیدا کرده است و حین بازی هیجان خاصی را به شما خواهد داد. هم اکنون می توانید بازی Morph Chess 3D را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Morph-Chess Morph-Chess



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.0.1 و بالاتر
  • حجم : 25.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR