دانلود بازی DEAD TRIGGER 2.0.0 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی DEAD TRIGGER 2.0.0 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی DEAD TRIGGER برای اندروید

| نسخه بی نهایت + دیتا |

 

DEAD TRIGGER 2.0.0 در حالی که تمدن مدرن در حال به پایان رسیدن است اقتصاد جهانی دچار تزلزل شده است و پول ارزش خود را از دست داده است. سیاستمداران نیز برای درست کردن این اوضاع به صف شده اند. در حالی که حکومت جهان پابرجا بود یه یکباره میلیاردها نفر از مردم دچار ویروس عجیبی شده و همه به یکباره به هم دیگر حمله ور می شوند. فقط تعداد کمی از مردم این سیاره سالم باقی مانده اند و درصدد یافتن راهی برای پایان دادن به این موضوع هستند. شما به عنوان یکی از بازماندگان این رویداد آخرالزمانی، وظیفه دارید که با انتخاب سلاح‌های مختلف، به جنگ با زامبی‌ها بپردازید. این بازی اندرویدی مهیج و جذاب، تاکنون بیش از 60 میلیون مرتبه توسط پلیرها دانلود شده و این رقم به خودی خود، بیانگر محبوبیت بسیار بالای آن است.

شما در این بازی در مراحل مختلف آن شرکت کرده و با ارئه مبارزاتی هیجان انگیز باید راهی برای زنده ماندن خود پیدا کنید. شخصیت های بازی دارای حالت سه بعدی بوده و از گرافیک بی نظیری بهره می برند. شبیه سازی بازی به زیبایی انجام شده و شما می توانید از سلاح های خود برای نجات زمین استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج DEAD TRIGGER را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی DEAD TRIGGER :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی فوق‌العاده و جلوه‌های بصری کم‌نظیر

– شخصیت‌پردازی بسیار عالی

– صداپردازی مهیج

– امکانات کنترلی بسیار ساده

– امکان بهره‌گیری از ده‌ها سلاح مختلف برای کشتار زامبی‌ها

– توانایی ارتقای سلاح‌ها و تجهیزات

 

تصاویری از محیط بازی :

 

DEAD TRIGGER1 150x84 - دانلود بازی DEAD TRIGGER 2.0.0 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت DEAD TRIGGER2 150x84 - دانلود بازی DEAD TRIGGER 2.0.0 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت DEAD TRIGGER3 150x84 - دانلود بازی DEAD TRIGGER 2.0.0 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت DEAD TRIGGER4 150x84 - دانلود بازی DEAD TRIGGER 2.0.0 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  پوشه حاوی دیتا را بدون تغییر نام ، به پوشه Android/obb گوشی منتقل نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19 + 160 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR