دانلود WIFI Signal Strength Premium 17.0.8 – بررسی قدرت سیگنال Wi-Fi برای اندروید

دانلود WIFI Signal Strength Premium 9.2.5 - بررسی قدرت سیگنال Wi-Fi برای اندروید

 

دانلود WIFI Signal Strength Premium

نرم افزار بررسی قدرت سیگنال Wi-Fi برای اندروید

 

WIFI Signal Strength Premium 17.0.8 ابزار قدرتمندی برای اندروید می باشد که به شما اجازه می دهد تا قدرت سیگنال وای فای خود را مورد آزمایش قرار دهید. اگر می خواهید در بهترین حالت به وای فای خود وصل شوید و مکان های پرسیگنال را بیابید این برنامه بهترین انتخاب شما خواهد بود. این برنامه با ارائه یک نمایشگر بزرگ و ویجت های متنوع به شما این امکان را می دهد تا قدرت سیگنال را اندازه بگیرید و بر تداخل سیگنال های خود با همسایه نظارت کامل داشته باشید.

از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به ویجت های متوع برنامه اشاره کرد که قابلیت های متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. دارای طرح های رنگی مختلفی بوده و به طور خودکار بروزرسانی می شود. هم اکنون می توانید برنامه WIFI Signal Strength Premium را به طور مستقیم برای اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

wifi-signal-strength-premium-screenshot



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 1.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR