دانلود Prey 1.12.2 Final x86/x64 – نرم افزار ضد سرقت و ردیابی لپ تاپ

دانلود Prey 1.4.0 Final - نرم افزار ضد سرقت و ردیابی لپ تاپ

 

دانلود Prey

نرم افزار ضد سرقت و ردیابی دستگاه های سرقت شده

 

Prey 1.12.2 Final x86/x64 نام نرم افزار فوق العاده ای است که به شما امکان ردیابی دستگاه های به سرقت رفته ی چون لپ تاپ ، تبلت و تلفن همراهی که از سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بهره می برند را می دهد . این نرم افزار از طریق تکنولوژی های نظیر GPS و WIFI به کاربران خود این امکان را میدهد که علاوه بر ردیابی دستگاه به سرقت رفته ی خود ، آن را از راه دور کنترل نماید ! و تغییرات مورد نیاز را بر روی آن اعمال نماید .

نرم افزار Prey یک ابزار کامل است ، کامل بدین معنا که سازنده ی این نرم افزار رایگان ، فکر همه جا را کرده ! از جمله دیدن سارق ! بدین شکل که هنگامی‌ که سارق مشغول کار با دستگاه شما می باشد ، می‌توانید با دوربین لپ تاپ تصویر چهره او را گرفته و ضبط کنید و با توجه به محل اتصال لپ تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را کشف کنید !

نرم افزار کم حجم و رایگان Prey کاربرد ساده ای دارد ، که با هم آموزش نصب آن را نیز بررسی میکنیم . برای فعال سازی نرم افزار ، شما باید پس از نصب آن یک اکانت مهمان در ویندوز خود ایجاد کنید . کافیست در کنترل پنل ویندوز خود از گزینه Local Users and Groups برای ساخت اکانت جدید استفاده کنید . کار به اتمام رسید ! چرا که نرم افزار بصورت یک سرویس در پس زمینه ویندوز شما به صورت اتوماتیک فعال میشود . توجه داشته باشید که امکان ردیابی سارق زمانی فعال میشود که او با بکی از اکانت های موجود وارد محیط ویندوز شما شده باشد . پس پیشنهاد میکنیم بر روی اکانت اصلی خود پسورد مطمئنی را قرار داده تا سارق مجبور شود برای ورود به ویندزو از اکانت میهمان استفاده نماید . هم اکنون میتوانید برنامه Prey را از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار Prey :

–  100 درصد آگاه به مناطق جغرافیایی

–  قابلیت اتصال اتوماتیک به Wifi

–  توانایی گرفتن عکس از سارق و ارسال آن برای شما

–  محافظت از نرم افزارهای مهم و امنیتی شما

–  قابلیت قفل کردن کامپیوتر به طور کامل

–  توانایی اسکن کل سخت افزار سیستم

–  آپدیت اتوماتیک

و …

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31/33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR