دانلود بازی کم حجم No Time To Explain برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم No Time To Explain برای کامپیوتر

 

دانلود بازی No Time To Explain برای کامپیوتر

 

No Time To Explain بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن ماحرایی می باشد که در سال 2014 توسط tinyBuild ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی ریتم تعقیب و گریزی خواهد داشت و شما باید در مدت زمان تعیین شده با هیولاهای سر راه مبارزه کرده و با جمع آوری اشیای تعیین شده مراحل را کامل کنید. کاراکترهای بازی جالب بوده و محیط کارتونی بازی حس خوبی را به شما القا خواهد کرد. از مبارزه با کوسه ها گرفته تا پرش موانه از ویژگی های بازی می باشد.

موسیقی متن نیز به خوبی حس حرکت را به شما القا خواهد کرد. اطراف خود را به دقت زیرنوظر داشته باشید تا غافلگیر نشوید چرا که صورت های خاموشی از ممکن است در کمین نشسته باشند. هم اکنون می توانید بازی No Time To Explain را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Not-to-Explain Not-to-Explain

Not-to-Explain Not-to-Explain

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی :

OS: Windows XP and up

Processor: 1Ghz

Memory :512 MB RAM

Graphics: 128mb

Hard Drive: 100 MB HD space

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

OS: Windows 7

Processor: 1.2Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512mb

Hard Drive: 100 MB HD space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 43.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR