دانلود بازی کم حجم Tales of the Shyre برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Tales of the Shyre برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tales of the Shyre برای کامپیوتر

 

Tales of the Shyre بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . دیزی و دنی دوقلوی داستان ما هستند که در داستانی با یکدیگر همسفر می شوند. سرزمین زیبایی در دوردست وجود دارد که این دو برادر قصد سفر به آن دارند. مجسمه های جادویی و ویژگی های عجیبی که در چشمه موجود در این سرزمین دیده شده است مو جب کاوش این دو برادر می شود.

بازی شامل 90 مرحله جذاب بوده که در قالب سه نوع دنبال خواهد شد. گیم پلی بازی سریع بوده و در ریتم مدیریت زمان خواهد بود. گیم پلی بازی شامل تیراندازی هدفمند بوده و هدف جمع آوری قطعه های گمشده خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Tales of the Shyre را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Tales of the Shyre Tales of the Shyre

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Operating System: Windows XP or better

Processor: Pentium 4 or better

Processor Speed: 2GHz or better

System RAM: 1024 MB or more

Video RAM: 32 MB or more

Video Driver:DirectX 9 or better

Hard Drive: 250 MB free hard drive space or more

Resolution: 1024×768 or higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR