دانلود کلیپ گل ها و مهارت های لوکاس مورا در فصل 2014 – 2015

دانلود کلیپ گل ها و مهارت های لوکاس مورا در فصل 2014 - 2015

 

دانلود کلیپ گل ها و مهارت های لوکاس مورا

Lucas Moura Amazing Skills Show 2014-2015

 

نام کلیپ : Lucas Moura Amazing Skills Show 2014-2015

سال انتشار : 2014

مدت زمان : 6 دقیقه

حجم : 114 مگابایت

کیفیت : عالی

 

لوکاس مورا Lucas Moura هافبک برزیل الاصل باشگاه پاری سن ژرمن می باشد که با حضور موفق در این تیم و همچنین سائوپائولو نامی برای خود دست و پا کرده است. مورا سابقه حضور در تیم ملی برزیل را نیز دارد و تاکنون 4 گل نیز برای تیم کشورش به ثمر رسانده است. این کلیپ مهیج نگاهی کلی به فصل جاری حضور مورا در پی اس جی می پردازد و گل ها و مهارت های وی را مورد بررسی قرار می دهد. هم اکنون می توانید کلیپ زیبای لوکاس مورا را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 Lucas-Moura-Amazing-Skills-Show



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MKV
  • حجم : 114.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR