دانلود بازی Rugby Nations 15 برای اندروید

دانلود بازی Rugby Nations 15 برای اندروید

دانلود بازی Rugby Nations 15 برای اندروید

| به همراه دیتای بازی |

 

Rugby Nations 15 یکی از جدیدترین بازی ها در سبک خود است که به تازگی منتشر شده. این بازی در سبک ورزشی است که شما میتوانید با بازی کردن این بازی به یکی از حرفه ای ترین بازیکنان ورزش راگبی شوید. شما در اول بازی یک بازیکن رده آخر هستید و کسی شما را نمی شناسد و باید سعی کنید تا معروف شوید،برای معروف شدن نیاز به یکم روحیه و صبر است  و پس از به دست آوردن این ها شما آماده هستید تا وارد زمین مسابقه شوید.

در زمین مسابقه باید سعی کنید تا توپ را به دست آورید و به سمت دروازه تیم مقابل رفته و گل بزنید.هرچه بیشتر در مسابقات شرکت بکنید و گل بیشتری بزنید معروف و معروف تر میشوید پس پیشنهاد میکنیم یک بار این بازی را امتحان کنید.هم اکنون میتوانید بازی Rugby Nations 15 برای اندروید را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های بازی Rugby Nations 15 :

–  دارای تعداد زیادی باشگاه

–  دارای 30 مرحله هیجان انگیز

– دارای گرافیک بالا و حالت 3D

– و …

 

تصاویری از بازی :

Rugby Nations 15-s1

Rugby Nations 15-s2



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    ابتدا فایل Apk را دانلود و بر روی گوشی نصب کنید.

–    بعد از نصب بازی دیتا را نیز دانلود و با نرم افزار Winrar استخراج کنید و در مسیر: Sdcard/Android/obb کپی کنید.

–    بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 4.0 به بالا
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR