دانلود بازی کم حجم Orbital Gear برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Orbital Gear برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Orbital Gear برای کامپیوتر

 

Orbital Gear بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . یک بازی در سبک تیراندازی چند نفره که در آن شما با استفاده از گرانش اجرامی اجسام به حرکت در فضا می پردازید. بیش از دوازده سلاح در اختیار شما قرار دارد که می توانید به نابودی دشمنان بپردازید. گیم پلی سه بعدی بازی نیز با مکانیک های جدیدی از گیم پلی پویا ارائه می شود. حالات خاصی از بازی در قسمت چند نفره وجود خواهد داشت که با هدف نابودی دشمنان بوده و شامل سلاح های جدیدی خواهد بود.

محیط زیبا و سیری ناپذیری کشتار از ویژگی های جذاب این بازی می باشد. گیم پلی چالشی بازی نیز بیش از پیش با هدف نابودی سیاره ها مطابق دارد و کاملا فضای خارج از زمین را طراحی کرده است. هم اکنون می توانید بازی Orbital Gear را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 Orbital Gear Orbital Gear

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista

Processor: Dual Core Processor

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: NVidia GeForce 8800GT

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: 500 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR