دانلود بازی کم حجم Fishdom Depths of Time Collectors Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Fishdom Depths of Time Collectors Edition برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Fishdom Depths of Time برای کامپیوتر

 

Fishdom Depths of Time Collectors Edition بازی جدیدی در سبک پازل و Match3 می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با شیرجه به دنیای ماهی ها قدم بگزارید. در این بازی گونه دیگری از اعماق دریا را مشاهده خواهید نمود که شامل ساعت ها سرگرمی خواهد بود. سفرهای هیجان انگیز در دوره های مختلف که شامل بیش از 150 مرحله حذاب خواهد بود.

بازی در 8 پس زمینه به همراه کارکترهای جذاب آن پیگیری خواهد شد که شامل بعضی حیوانات اهلی در خلال مراحل نیز خواهد بود. در واقع شما در این بازی با کاوش در اعماق دریا زندگی با حیوانات آبی را تجربه خواهید نمود. هم اکنون می توانید بازی Fishdom Depths of Time Collectors Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

 fishdom fishdom

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 121.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR