دانلود Driver Easy Professional 5.7.0.39448 + Portable – آپدیت درایورها

دانلود DriverEasy Professional 5.1.1.7383 + Portable - آپدیت درایورها

 

دانلود Driver Easy Professional

| برنامه به روز رسانی درایورها |

 

Driver Easy Professional 5.7.0.39448 + Portable نرم افزار قدرتمندی برای دانلود و آپدیت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. با این برنامه محبوب درایورهای خود را شناسایی کرده و آخرین نسخه آنها را نصب نمایید. اگر بر اساس مشکلاتی درایور شما دچار مشکلی شده و یا حذف شده است می توانید با این برنامه همه انها را حل نمایید. دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن درایو مخصوص سخت افزار رایانه خود ، ساعت ها در میان وب سایت های اینترنتی به جستجو بپردازید !

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان تدارک دیده ایم ، به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن اسکن و تشخیص درایورهای نصب شده ، جدیدترین نسنخه آنان را شناسایی و اقدام به دانلود و به روز رسانی آنان نمایید. این برنامه با شناسایی بیش از 1 میلیون درایور مختلف محبوب ترین برنامه درایور در جهان شناخته می شود و قادر است تا با چند کلیک ساده تمامی درایورهای شما را شناسایی و نصب نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار DriverEasy Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Driver Easy Professional :

– شناسایی خودکار درایورها و دانلود و نصب آنها

– پشتیبانی از بیش از 1 میلیون درایور

– امکان پشتیبان گیری از درایورهای سخت افزاری

– امکان بازیابی درایورها

– آپدیت درایورها تنها با چند کلیک

– آپدیت خودکار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6/9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR