دانلود TrustPort Total Protection 2013 Build 14.1.0.5248 – تامین امنیت کامل سیستم

دانلود TrustPort Total Protection 2013 Build 14.1.0.5248 تامین امنیت کامل سیستم

 

دانلود TrustPort Total Protection

تامین امنیت کامل سیستم

 

TrustPort Total Protection 2013 Build 14.1.0.5248 از برترین نرم افزار امنیتی می باشد که شامل ابزارهای کاربردی مهمی برای تامین امنیت سیستم از همه لحاظ می باشد. از ابزارهای مهم این برنامه می توان به آنتی ویروس, دیوار آتش, ابزارهای آنتی تروجان و بدافزارها اشاره کرد. این برنامه علاوه بر محافظت از سیستم شما با حملات آنلاین نیز مقابله کرد و نفوذ ویروس های مخرب جلوگیری می کند.

اسکن و کنترل ایمیل ها از دیگر ویژگی های برنامه می باشد که از نفوذ فیشینگ و برخی هکرها نیز جلوگیری می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار TrustPort Total Protection 2013 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– آنتی ویروس و آنتی تروجان قدرتمند

– دارای فایروال اختصاصی

– امکان محدود کردن دستگاه های سخت افزاری

– امکام رمز گذاری فایل ها

– امکان پاکسازی دائمی فایل ها

– قابلیت پرتابل

– امکان بازیابی فایل

 

(برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

TrustPort Total Protection 2013 01 150x119 - دانلود TrustPort Total Protection 2013 Build 14.1.0.5248 - تامین امنیت کامل سیستم

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 330.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR