دانلود RocketDock 1.3.5 – زیباسازی و مدیریت دسکتاپ ویندوز

دانلود RocketDock 1.3.5 - زیباسازی و مدیریت دسکتاپ ویندوز

 

دانلود RocketDock

مدیریت دسکتاپ رایانه

 

RocketDock 1.3.5 نرم افزار قدرتمند و قابل تنظیمی به منظور زیباسازی دسکتاپ ویندوز و مدیریت کامل بر آن می باشد. با این برنامه می توانید دسترسی خود را به بخش های مختلف دسکتاپ آسان تر کرده و آن را سفارشی سازی کنید. با این نرم افزار براحتی می توانید نوار وظیفه را به دلخواه خود درآورده و آیکن های آن را عوض کنید. امکان پشتیبانی از چند مانیتور نیز از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد.

رابط کاربری این برنامه گرافیکی بوده و امکان لایه بندی نوار وظیفه نیز وجود خواهد داشت. هم اکنون می توانید نرم افزار RocketDock را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– امکان تعدیل پنجره های اضافی دسکتاپ

– امکان پیش نمایش پنجره ها

– رابط کاربری بصری

– پشتیبانی از چند مانیتور

– پشتیبانی از تنظیم آیکن های جدید PNG و ICO

– امکان لایه بندی و تنظیم دلخواه نوار وظیفه

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 ObjectDock

 



مهرگان آی‌تی


RocketDock

RocketDock is a smoothly animated, alpha blended application launcher. It provides a nice clean interface to drop shortcuts on for easy access and organization. With each item completely customizable there is no end to what you can add and launch from the dock.

Now with added Taskbar support your minimized windows can appear as icons on the dock. This allows for better productivity and accessibility

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR