دانلود SpywareBlaster 5.6 – نرم افزار ضد جاسوسی

دانلود SpywareBlaster 5.0 - نرم افزار ضد جاسوسی

 

دانلود SpywareBlaster

نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی

SpywareBlaster 5.6 برنامه قدرتمندی می باشد که سیستم شما در برابر نرم افزار های جاسوسی, ابزارهای تبلیغاتی حفظ می کند. حتما با کندی سرعت مرورگر خود بر اثر حملات مختلف اینترنتی روبرو شده اید. این برنامه با شناسایی و حذف ویروس های اینترنتی سرعت مرورگرها را افزایش داده و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

این برنامه با ردیابی و شناسایی کوکی ها در مرورگرهای استفاده شده و مسدودکردن نرم افزارهای جاسوسی از حریم شما حفاظت کرده و دست نفوذی هارا کوتاه می کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار SpywareBlaster را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

–  شناسایی نرم افزارهای جاسوسی و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم

–  جلوگیری از کندی مرورگرهای سیستم

–  شناسایی تهدیدات آنلاین

–  رایگان و کم حجم

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 SpywareBlaster

 



مهرگان آی‌تی


SpywareBlaster

Spyware, adware, browser hijackers, and dialers are some of the fastest-growing threats on the Internet today. By simply browsing to a web page, you could find your computer to be the brand-new host of one of these unwanted fiends. The most important step you can take is to secure your system. And SpywareBlaster is the most powerful protection program available.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR