دانلود SugarSync 3.0.3 – نرم افزار پشتیبان گیری آنلاین

دانلود SugarSync 3.0.3 - نرم افزار پشتیبان گیری آنلاین

 

دانلود SugarSync

برنامه قدرتمند پشتیبان گیری آنلاین

 

SugarSync 3.0.3 نرم افزار کم حجم و قابل اعتمادی به منظور تهیه فایل پشتیبان از فایل های کامپیوتر و اندروید می باشد. با این برنامه می توانید براحتی از اسناد, فایل های چندرسانه ای و بسیاری از فایل های خود فایل پشتیبان تهیه کنید. امکان تهیه پشتیبان از فایل های USB و همچنین فایل های اندروید از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. با این برنامه رایگان می توانید فایل های پشتیبان خود را بر روی اینترنت به اشتراک بگذارید و از آنها پشتیبانی کنید.

با خدمات پشتیبان گیری آنلاین این برنامه می توانید از رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند خود پشتیبان تهیه کنید و آنها را همگام سازی کنید. امکان رمزنگاری فایل ها و پوشه ها, دسترسی به فایل ها از راه دور توسط اینترنت و همچنین پشتیبان گیری از دستگاه های هوشمند نظیر TV و تلفن های موبایل از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار SugarSync را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– امکان همگام سازی دستگاه های هوشمند

– امکان پشتیبان گیری آنلاین

– امکان پشتیبان گیری از دستگاه های موبایل

– امنیت بالای نرم افزار

– پشتیبان گیری از فایل های چندرسانه ای

– امکان کنترل و مدیریت از راه دور

– امکان به اشتراک گذاری فایل ها و پوشه ها

 

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 SugarSync

 

 

 

note - دانلود SugarSync 3.0.3 - نرم افزار پشتیبان گیری آنلاین فرمت : EXE

chart pie - دانلود SugarSync 3.0.3 - نرم افزار پشتیبان گیری آنلاین حجم : 17 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود SugarSync

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR